onsdag 29 oktober 2008

Varför är det så mörkt?

Bara för att man vred fram klockan 1 timme/60 minuter/ 36000 sekunder så måsta de blir mörkt direkt efter middagen ute. great! not!
kommer hem halv 5 och halv 6 är de mörkt, yeah right.
hinner inte ut med join före de blir mörkt iaf. så nu är det dags att börja träna i vintermörkret igen, & på tal om häst så kanske de blir en till snart! :)
slut pratat om det.
Första lektionen imorse var det gymnastik, nån sorts styrkegrej?!
Den sku va jobbig men de tyckte inte jag och jag känner knappt av att jag gjort ngt nu heller så, paska.
jag som sku behöva träna........nåja.
förövrigt får man nå fel när man är hos jens, dom bara tränar där man känner sig så lat :(
hade kempiprov idag, simpelt så man hoppas man lyckas få nått bra reslutat ivf.
borde göra klart uppsatsen om filformat åxå, men jag orkar verkligen INNTTEEE !

2 kommentarer:

Emelie sa...

ny häst?? nu får du allt ta och berätta!! :)

Anonym sa...

Jaaa! :) du får höra sen! ;)