fredag 13 november 2009

Teater

Yes, ikväll har jag varit med mina underbara pojkvän, hans syskon och föräldrar på teater. Rödlack och blåljus (: Finfin teater och mycket skratt!
I helgen är det fullt upp. Jobbigt, men är ju ändå rätt roliga grejer som ska hända
så =) Råddjurshippa, godbymässa och rida lektion för K.

Den här veckan har det varit yrkesprov. I torsdags. Kändes skitbra och jag var nöjd över min sida och min banner speciellt. Det resulterade i en 4, vilket jag är väldigt nöjd med men vad var det som var fel att jag inte fick en femma? Jaaa, det kan man undra sig. Tyckte bedömningen var lite halvsvår att förstå vad dom tyckte och tänkte. Kändes som att allt hängde på hur man bedömde sig själv?! Jaa, ingeet att klaga över. En 4a är väll åxå bra.

Just nu är David här och spelar guitar hero så nu ska jag fortsätta göra det med.

puss&kram

Inga kommentarer: