måndag 21 december 2009

snodde av Linnéa lins lus! =)

ÄRLIGHET

Ditt äldsta hångel?
- 21

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
- en

Vad tycker du om kärlek?
- Finns inget bättre <3

När kramade du någon sist?
- Imorse

Saknar du någon speciell person?
- Igentligen inte just nu.

Har du svårt för att bli kär?
- Kan man väll säga

När kysste/hånglade du med någon sist?
- Imorse

Ångrar du det?
- Nej det gör jag inte.

Är du singel?
- Nope

När fick du senast en komplimang?
- Är nog rätt så ofta så minns inte.

Har du hånglat med någon av samma kön?
- nejnejnejnej

HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös:
- Nej

Hånglat med nån riktigt ful:
- Skulle inte tro det!

Gjort något du verkligen ångrar?
- Finns en hel del jo. Alla har väll varit unga och dumma!

Varit nykter på nyårsafton?
- Jaadå


Gjort nåt olagligt?
- hehe, mååånga ggr!

Fått din mamma att gråta?
- Vet faktiskt inte.

Slagit ner någon?
- Hur skulle lilla jag klara av det?

Skämts över dina föräldrar?
- Har jag väll när jag var yngre!

Skämts över dig själv?
- Neee, man har väll LITE självförtroende ändå?

Sagt "Jag älskar dig" och menat det?
- många gånger

Tar du droger?
- never!

Dricker du?
- Måste väll alla göra, annars skulle man döööö.

Vilka kläder sover du i?
-olika

Vad hatar du verkligen?
- djurplågare kan se sig i arslet.

Varit kär?
- jag ÄR

Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
- Kanske när man gick i lågstadiet dåva

Är du ensam nu?
- nej

Vill du gifta dig?
- Absolut

Vill du ha barn?
- en flicka och en pojke.

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? - jag&jens

Såg dig gråta? - antagligen jens

Fick dig att gråta? - irritation

Du gick på bio med? - oj, ingenaning. Skolan meeeeejbii

Skällde på dig? - Mamma säkert

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

Gråtit? - Näj

Kramat någon? - Ja

Pussat någon? - Ja

Köpt någonting? - Jo

Sjungit? - Jo

Saknat någon? - nej

Inga kommentarer: