tisdag 12 januari 2010

mycket att säga

Känns som jag har en del att berätta nu, så är väll dags att börja!

Skolan idag var skön och rätt så rolig faktiskt. Började med 2 timmar valbar svenska men eftersom det var första gången och en massa nya personer så kollade vi bara igenom planeringen lite och pratade. Kommer bli rätt slappt tror jag eftersom många av oss gjort det vi ska göra och sen får vi bestämma själva om vi vill/behöver kommer på tisdagar mellan 8-10. Skönt va? Det tycker jag!
Schemat den här terminen är skönt, börjar 8 endast 2 dagar i veckan. Helt otroligt för att vara Yrkes och MK!
Efter skolan var jag och Linnéa till Avancia och tränade 1,5 timme och sen 15 minuter solarie. Det känns nu, I can tell yoou... Men det är fint, då vet man att man gjort någonting BRA! På Lördag ska vi på spinning 1 timme, då kommer jag nog vara nära döden och inte kommer orka gå så mycket mer den dagen men det får jag ta. Jaaa, sen blir det nog en hel del spinning, core, box, bodyjam osv ett tag framöver!
Visst e jag duktig? Tror nog det finns sånna som inte förstår vad som hänt med mig, Anna tror jag är en av dom ;) Heheh.

Ikväll var jag&Fia ut med Otto och körde motion i rockarden, ca 7km. Han känns så lugn och avslappnad nu. Nästan lite lat =) Men det är skönt det med. Han är bäst bäst bäst bäst ÄNDÅ! Har aldrig varit med om en såå snäll och go häst som Otto. Det där har jag säkert sagt 100 gånger förut men jag kan bara inte sluta tycka om honom<3

Jag har lagt upp en ny blogg här bland mina bloggvänner, Den starkaste stjärnan. Jag kan inte sluta lästa den. Det har runnit många tårar när jag läst dom ord i den bloggen. Den handlar om en pojke som var 1½ år och dog i neuroblastom cancer. Jaaa, läs så får ni veta mera.

Nu tror jag faktiskt jag har skrivit allt! Eller nej!

Om någon där ute vet en kille som uppfyller: snygg, rik, jobba vecka vecka, inte alkoolist, inte nykterist, ingen märkesbög och ca 30 krav så säg till! Tror nästintill det är omöjligt att hitta en sådan karl till min kära vän Alexandra.

1 kommentar:

Emmi sa...

Åh va jag grät över bloggen.. :(