måndag 3 maj 2010

tror jag har kommit in i någon slags dålig period.. Orkar inte med mycket, t.ex. skola och mycket till.
I sommar sku jag villa göra något kul, göra något jag tycker om.. Helst sku jag villa åka iväg till sverige och jobba på något travstall och få lära mig nya saker osv..:) Men, inte blir det denna sommar. Kanske nästa sommar? :)
I sommar ska jag ha kul med finaste Ottohästen och Reidun! Kommer nog bli riktigt bra det med! =)

Denna vecka är det dags för yrkesprov. Känner att jag har allt på grej och är inte så speciellt nervös - tur det, då kanske det går bättre när man inte är så nervös och stressar upp sig för betyget. Det ska nog gå bra.

Känner att sängen lockar väldigt mycket nu. Är nog bäst det så jag är utvilad imorgon när det är förberedelser för Yrkesprovet och imorn är det provlopp på banan, ska rida skrutten. Känns han fin så anmäler jag till montéloppet på fredag. Hoppas hoppas!

tjingeling!

Inga kommentarer: