tisdag 22 november 2011

Julstädar

En av de bästa grejer jag vet är julen. Jag älskar alla tända ljus, alla härliga dofter, julkort, julklappar, närvaron - jaaa allt!! =D
Så eftersom det är lilla jul på lördag så har jag nu börjat lite smått, julstjärnorna och stakarna är uppe i fönstren, adventsljusstaken är färdig och en tomte uppe! =)
Nu väntar jag på att julgardinerna ska bli färdiga hos mamma!

I helgen när jag körde min lilltjej var hon såååå lat och jag fick kämpa för att få henne att trava någolunda så då var de inge kul. Men igår när jag körde henne var hon lika fin som vanligt. Åh, jag älskar den där hästen. Förhoppningsvis blir hon lika bra som storebror, om inte bättre ;) Ja, det återstår att se. Hästar är hästar och trav är trav.

Nu ska jag hoppa i andra kläder o åka iväg med mamma till mormor för idag fyller hon 90! GRATTIS mommii! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh du måste ta ett kort på gardinerna och visa sen :D