lördag 27 september 2008

Lördag

Japp, lördag igen.
Inatt fick jag tutta ensam och det kändes nog =( Kunde fan inte sova.. Sen när jag en gång somnade höll jag på vakna till och från och till sist vakna jag klockan halv 6 - tjohej!
Klockan sku ringa 9.15 men jag va vaken 05.30 ..!
Åkte iaf på jobb till 10, och fy fan vilken rusing det varit idag. Helt sjukt med folk! Det var skönt att få sluta sen.
Åkte hem och direkt till stallet och fixade join + spruta Lynne.
Och nu sitter jag heeelt ensam hemma hos gulle och väntar på att han ska komma hem!
Vilket jag tycker han ska göra NUUU!

Igår var jag iaf med Jenny,Niclas,Biggis & John i stan. Det var nice! =)
aja, nu tror jag att jag ska plugga liiiite så jag har de gjort. Kemi & engelska , gaah! inte tycka om !

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

ursäkta men hade vi kemi läxa? :o