tisdag 30 september 2008

Tisdag

Jag ha lyckats glömma bloggen liiiite... Sorrriii!



Tisdag igen, känner som tiden verkligen springer iväg! Men det är väll inget att klaga på! :)

Vad har hänt sen sist då?



I Söndags var jag med gulle som vanligt och myste och fotade lite och sådära. = En lung söndag, precis som de ska va!

Igår var de först skola, kärnämnen hela dagen.

Sen åkte jag heem och tyckte synd om min ponny. (Han tycker inte om att bara stå i hagen och inte få träna. Han är ju som en enda energiknippe.)

Sen kom gulle till middagen och sen bakade vi bullar, mums!

( sanningen är nog att jag bakade, han tittade på :p )



Ja, och nu är de tisdag igen!

Efter skolan blir de att sola lite och sen jobba från 17-20 , snaaaark! Hate.

Om jag har tur sen får jag spendera resten av tiden med Jens. :)



Puss&kram

Inga kommentarer: