torsdag 17 februari 2011

jag höll mig kvar!

Fia ville rida Otto barbacka ikväll så då tyckte jag att Devil åxå kunde få röra på sig, orkade inte ha ngn sadel så jag hoppade upp och red barbacka på honom åxå. Jag trodde ju att han skulle vara som vanligt ( rädd, hoppa åt alla håll o kanter ) så jag var ganska så säker på att jag skulle åka i backen.
Men icke, han var så snäääll så och det var så skönt att rida en sväng i månskenet med Fia&Otto! :)

Teneriffa närmar sig. Har så gott som packat allt, endast de grejer jag använder dagligen som ska packas ner på lördag eftermiddag. Sen draar vi! =D Dom har lovat kanonväder där nästa vecka åxå så ingenting är ju bättre än det.
Ska bli skönt att få lite sol och samla energi så man orkar med slutrakan i skolan.

Får snart veta hur det blir med utbildningarna i Gävle åxå. 1 mars ska allt va bestämmt, så efter det kan man börja planera ngt i sitt liv igen! =)

Inga kommentarer: