måndag 1 december 2008

Jea är lycklig!

Fast det är måndag! :) Som vanligt brukar det inte bli så mycket nya blogginlägg för mig när det är helg, jag har annat och gööra :)
I Fredags, typ vid 20-tiden åkte jag till Sund. Jens var och spelade innebandy så medan jag väntade på honom så klippte Isa mig, jag är nöjd! :)
Sen blev det bara mys på soffan och kikade på ajdool! Eftersom vi båda var rätt så trötta somnade vi ganska snabbt.
På lördagmorgon ringde klockan och jens steg upp och jag tuttade vidare..:(
När jag väl en gång kom upp så käkade jag och sen började plugga. Engelska..
När jag hade skrivit en hel sida översättning så stängde datan av sig, strömavbrott.
Yes! och inte hade jag sparat heller. Men efter det så sparade jag rätt ofta. =)
Senare på dagen kom typ jens halva släkt kändes det som så fick man träffa dom åxå, söta! :) Iaf mormor !:D
På kvällen blev det lite julmiddag och jag tror jag håller på blir vuxen , för jag tyckte det va rätt så gott ! :D ( jag tycker vanligtvis inte om julmat )
Eter maten var tomten snäll för jag fick paket, dom är så söta.
På paketet från jens föräldrar stod det " God jul Jeanette önskar "svärisarna" :) "
jag tycker om dom.
& Jo jag försökte minsann lära mig spela CS i helgen åxå, men det lyckades inte så bra. Jocke tyckte nog att jag va kass :) hihi.
Efter middag och hela köret så åkte vi till Rosa på glögg där det var några människor, t.ex. Mats! :) Han är en sneel häst!
Vid halv 10 måste vi åka till Jomala för jag skulle fixa join och mata hästarna.
Sen efter det blev det åxå mys på soffan och sen sängen. Jag var inte så trött för en gång skull, så jag t.o.m låg och pratade! ( inte ofta det händer )
Söndagmorgon ringde klockan och jag gick å släppte ut hästarna sen blidde det sängen igen. Söndagen blev för övrigt ganska slapp! :)
och jag är lycklig, för jens är världens finaste <3<3<3!
/ jea

Inga kommentarer: