onsdag 3 december 2008

Trött

Fy fan vad trött jag var imorsee, uuusch!
Boxercise påå gymnastik, det va inte ens jobbigt.. hmm.
Nu är det bara 4 timmar kvar, bild&form. Om jag hinner sen så ska
jag gå å köpa nån julklapp och se om jag hittar någon present åt Sam.
Kanske inte det lättaste.

Igår på fototimmarna var vi ut till Sund, till Olle Strömberg fotografiska museum.
Det var lite intressant men det blev ganska tråkigt till sist. Vi fick sluta runt 14 tiden så eter det gick jag till gulle där ingen var heeemmaa.
Skulle underhålla mig med TVn men jag hann bara sätta på den så
kom Jocke hem så jag satt och pratade med honom fran tills middagen.
Sen kom jens hem så käkade vi och sen åkte vi till stan men alla butiker va stängda så vi åkte till tillfället en sväng och kikade.
Åkte hem sen och bänkade hos framför TVn.
Sen sov jag.

Jag vill ha helg nununu.

Inga kommentarer: