torsdag 11 december 2008

Snart snart!

Snart är det faktiskt jullov!! Fy fan vad skönt!
Mycket händer så jag har inte hunnit skrivit så mycket..
Får se var jag ska börja?
Den här veckan har iaf gått fort.
Hade engelskaprov i måndags, gick ingee bra kändes de som, ganska så konstigt prov fakiskt. Efter skolan gick jag ner till stan och fick hela 4 julklappar köpta, 2 kvar tror jag.. :)
Igår var jag ut och red Join i regnet, travade lite mera.
Åh herregud vad dålig kondis osv vad allt heter!! :o :o
märks att jag inte ridit nått sen september typ, jo varit ut barbacka å så men igår när jag skulle stå jag orkade fan inte + att lätta va åxå jobbigt.
taskigt läge, bevisat att jag är otränad
men nu ska de ändras på det! Jo men Join va skitfin, hoppas de håller i sig nu åxå.
Sen blev det lugnt resten av kvällen, kikade på bonde söker fru och mitt i allt så kom gulle, då tänkte han tutta med mig! :) swweeetbabe!
Imorse var det tugnt att komma upp, uuussch!
men kom iaf upp men fick liiite stressigt.
Ikväll är det jobb från 16.00-20.00 , ska faktiskt bli skoj! :)
Imorn är det äntligen fredag och då ska jag till Marre och laga julkort, samt försöka på Sam intresserad, hehe :)

/ Jea

Inga kommentarer: