fredag 20 mars 2009

Helg

Hallååå!

Nu är det äntligen helg. Sku helst av allt bara villa ha en helg med jens utan några planer och bara få ta det lugnt men det är inte så ofta det händer.

Idag skrev jag fysikprovet jag missade när jag var på Lanzarote och det var nästan en hel vetenskap för att fatta vad han menade i sina frågor. Försökte iaf bena ut vad han menade och svara med bästa förmåga. Hoppas på att jag e godkänd att jag slipper skriva om det för då dör jag. Skoldagen har gått ganska fort idag så det är skönt. Matte ringde med och sa att han ska in till banan om 2 veckor så då ska jag hänga på med Otto, spännande! Ska bli kul att köra han på banan. Gillar verkligen den där hästen! Tvekar inte en sekund på att köpa honom. Killen <3

Ikväll ska jag iallafall pröva galoppera Otto. Tänkte rida Join åxå men Sandra messade att hon varit ut med honom så det fick jag hoppa över.
Imorn kommer tommy&isa hem från skidsemestern :D

puss / jea

1 kommentar:

Emmi sa...

Han är helt underbar Otto :) Verkligen en häst full med kärlek och välvilja! Skulle köpt honom då Erik erbjöd, men jag hade ju Simmen.. Kul att han kom till dig iaf :) Ska hämta bort släpet så fort jag får en dragbil, har ingen tillgänglig just nu.