onsdag 25 mars 2009

Ont i mitt huvud

Ja idag lyckades jag då springa ihop med Katrina på gymnastiken och slå huvuden i varann, det gjorde väldigt ont och det började snurra i huvudet och jag började må dåligt. Det resulterade till att jag fick åka hem och vila.

Sen undrar jag varför det kom en massa snö? Man blir ju trött på detta väder. På tre dagar har det hunnit varit snöstorm typ och imorse var det 12 minus. Fy fan!
Jo tack, du är välkommen sommarn.
Nu är det mindre än 1 måndad till det är trav, jag längtar såååå. Ska bli skitkul att säsongen drar igång igen. Och jo, jag längtar så tills Anna kommer hem igen och stannar i sommar :) Men det går fort nu.För det är typ 2 månader till sommarlovet :DD

Med heppsen går det bra, Join har accepterat Otto nu så ibland håller dom på leker i hagen :) Man kan ju inte tro att dom är så gamla som dom är. Håhå.

puss på jens!
idag har vi varit ihop i
9 månader och tre dagar. hihi, <3
jag älskar honom

Inga kommentarer: