tisdag 3 mars 2009

Mycket händer.

Tänkte vara lite snäll och skriva ett inlägg nu eftersom det var ett tag sen det kom ett seriöst inlägg. Skulle igentligen behöva göra en logga till Leadership Days men jag orkar verkligen inte just nu, min kreativitet är låg. :)

Nu har jag iaf anlänt till holmen igen och det var väldigt väldigt skönt, speciellt att få krama om jens igen! Gud vad jag ha saknat honom!
Flyget skulle gå 14.10 men gick 16.55 - mindre kul. Var försenat pga. tekniska fel.
Landade sedan klockan 23.00 och sen åkte vi till Quality och sov och sen gick båten kl 12. Hann via Norrtälje och handla lite.
Resten av kvällen blev det mys i soffan! :) Underbart.

På Söndagen var det fullt gäng på isen så vi var där och lekte lite men sen åkte vi hem och käkade och då stannade jag hemma för Anna skulle komma över och hälsa på :)
På kvällen åkte vi ut till Sund för att hälsa på svärisarna.

och igår blev det en kväll på stallet och pysslade med Join. Och på tal om häst nu så ska jag hämta hem Otto så fort jag hinner, är lite mycket nu i helgen annars sku han fått kommit redan i helgen. :) Längtar såååå :D Fan va kul det ska bli med något nytt och speciellt nu när jag kan ha Join kvar åxå! :D :D

Men nu ska jag försöka ta tag i lite skolarbete.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åhh, var ni mycket folk på isen? skulle också vilja varit dääär!

Emelie sa...

Otto? Är det Eriks? Anna berätta om nån du sku kika på. Spännande! :) Och Joinis blir kvar? Skönt för dig att du slipper göra dig av med honom. På tal om såna tråkigheter så har Lilla C blivit såld... :( Till Kumlinge, vet dock inte till vem. Hoppas nån trevlig prick så man får hälsa på henne nån gång. Kram

Anonym sa...

Johanna: Vi var inte på isen på vårdö utan vid mig =)

Anonym sa...

MLI: Jo, Otto är Eriks :) Yes, Jointan blir kvar :DD
Okeej, undra vem det kan va..?
Kramis