tisdag 18 november 2008

Beslutångest

Jag vill verkligen ha en ny häst att börja fixa med!
och han var ju så finis och man såg verkligen att han ville komma och få lite miljöombyte. Help meeee!
Men jag har ju min lilla ponny som jag inte vill lämna.. åh!

Och imorse var jag tröttare än vanligt och kallt så intåt helvete, för jag hade ju lyckats med att lämna fönstert öppet så det blåste typ lika mkt inne i rummet som ute + att det var lika kallt! buurrr..

Det är bara fyra timmar kvar nu, med Mats. Som vanligt är man beredd på att flash kommer att börja fittas.
Ska försöka göra min svenskauppg. klar åxå så slipper jag göra det sen.
Efter skolan ska jag försöka komma ut med Joinen, han lär va pigg för Sofia red honom senast i Torsdags.
Ingen ordning på Jea! :(
( men det är inge kul när man inte kan göra något ordenligt med honom, kanske han sku få ta och bli ridhäst. Men som sagt kommer jag inte kunna göra mig av med honooooom, bäban )

om ni vill veta en sak så är jag kär!föralltid .. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej!hördöö..ja vet en liten häppa..lr egentligen 2..som behöver nytt hem(rätt så omgående) om du e intresserad?så säg till (:
//Saida