torsdag 6 november 2008

Flash med Mats

det rimma ju nästam, eller kanske inte!
som vanligt varje torsdag är de flash och nu för tiden börjar de t.o.m gå bra.
inget att klaga över=)

igår fick jag iaf join skodd, efter att att inte ha orkat i en vecka så to jag mig tid och skodde honom när jens var på depån. blidde riktigt nice faktiskt, det bästa jag skott någonsin iaf! :D
Efter det åkte jag på kalas till Linneá som fyllde 8, sen hem och kika på bonde söker fru tills när jens kom så åkte vi till stan och tankade och var sociala med David&Fredrik en liten stund.
SEN när vi kom hem då var jag jätte trött så jag var inte så värst social och somnade..
förlåt bejbi..<3
imorn fyller papps år så då är det öppet hus hela dagen typ.
men det är ju alltid smaskens med "maries tårtor" och med mamms smörgåstårtor! mumma! :D

1 kommentar:

Emelie sa...

ohh jag vill oxå ha Birgittas smörgåstårta... Grymt god ju! :)