måndag 24 november 2008

Ny vecka..

..nya möjligheter! :)
Äntligen så har det kommit snöö, underbart! Man hoppas ju på att den sku hålla ett tag nu åxå då, men knappast.
Imorse hade jag hästarna, var rätt så mysigt att stiga upp klockan 6 och fara dit i massvis med snö, löööve it!
Joinen såg ut som världens gladaste ponni när han kom ut i snön!
Men tror inte han tycker om mig just nu när han är utan vinter pjucks=/
Blir nog att slå på ngt jag har hemma och vänta på att Anna kommer hem med nya vinterskor.

Vad har hänt sen sist då?
Jo i fredags var jens urgullig, bara busade hela tiden :)
men förstårs, han är alltid söt!
I lördags steg vi upp ganska tidigt iaf, åkte til stan en sväng och sen var vi til sund en sväng å så.
På kvällen var det råddjurshippa, greeat!
Igår gjorde jag inget vettigt alls! usch så trött jag var.
Snöstorm var det åxå, kändes som huset sku flyga iväg när som helst!
Jaaaaa, det var väll det!

AJM HAPPY!

Inga kommentarer: