torsdag 13 november 2008

Positivt torsdag ! :)

Torsdagmorgnar har börjat funka rätt så bra nu,
flash sammarbetar bra! :D Great!
Fysikprovet kändes helt okej men sen vet man ju aldrig hur det är
när Patrick rättar..=/ Han kunde ju inte ens förklara frågorna om man inte förstod dom. Underdlig person de där! :)
Ikväll blev det en lugn kväll på stallet igen. Sofia var med så hon fick rida Join åxå och jag cyklade. Min lilla häst är så snäll & Sofia är sååå duktig!
I helgen kanske vi ska rida lite på Marico&Join. Får se hur jag orkar och hinner.
Imorn är det äntligen fredag och det är då cilla säger:" jag säger som jeanette säger att david brukar säga", ja och jag säger " jag säger som david jag".
Det jag och david då brukar säga är att " det bästa med fredag är morgonen, för då vet man att snart är de helg"Sen när helgen börjat hinner man knappt med och så är den slut.
Fy fan, men det borde bara vara 5 veckor till jullovet nu! :)

Imorn får jag iaf vara med min prins igen! :D
Jag är såå kramsjuk den här veckan så han vet nog minsann vad han får stå ut med i helgen:DD puuusss!
På Lördag är det jobb på GeFoto, jag lär väll stå och välja vad jag ska köpa i stämpelväg!:)
För jo, jag köpte stämpeldynor och grejer idag så nu har jag börjat göra egna jullkort.. och dom blir skitfina! :D
Så nån dag ska jag och cilla laga jullkort och få lite julkänslor! :)
Jaa men tillbaka till lördagen. Sen på kvällen kanske vi sku åka till Vårdö och umgås! :) Ett jäädrans tag sen jag träffade Marre iaf! :O

Jaa , nu ska jag vänta på att " Prins Jens " kommer hem! :)
sen är det skola imorn och imorn ska vi jobba med projektet hela dagen och det kommer bli great när det är klart! :D

OCH JO, vet ni vad =)
Imorn ska jag träna spinning med Cissie & Linnéa :D Så nu ska jag försöka börja träna liiite! :D

Inga kommentarer: