måndag 11 maj 2009

11 maj

Så var det en ny vecka igen.
I lördags var det pröva på dag på travbanan så då hade jag med Join in till banan och körde så fick dom som villa åka. Det gick riktigt bra och Join skötte sig riktigt bra. Tur det eftersom jag var lite småförbannad när vi sku lasta, han skulle banne mig inte gå in. Men bara Jens visade ett spö för honom sprang han fort in. Tur det att det räcker med att visa det.
Åkte till Sund sen och käkade och var sociala framför TVn. Igår var vi i Sund och käkade morsdagsmiddag. När vi skulle åka till Jomala tänkte vi åka till Prästö men eftersom det blev så dåligt väder åkte vi till Grillen och köpte en glass med Mats&Tom. =) Efter en jävla regnskur for jag till stallet och red Join, Sofia red Otto och SandraM var med och red Nanna. För varje gång Fia rider Otto blir jag mer och mer kär i honom, han e så snäll heppan min. Join skötte sig och exemplariskt igår. Tummen upp!

Äntligen börjar sommaren komma åxå. Inte länge kvar i skolan nu men börjar jobba direkt den 8 Juni, 9-17. Håhå. Men jobbar hellre i början nu och e ledig sen i slutet när Jens har semester. Ska ju tas i hö å grejer i sommar med så då får jag vara ledig från GeFoto.

Johanna, jag hoppas din 18-års dag var den bästa och att du haft de bra under ditt firande och arkenpremiär =)
Önskar att jag kunde kommit och firat dig. <3

Inga kommentarer: