söndag 3 maj 2009

Tusen saker att göra

Ja det känns som det iallafall.
Har varit skönt med lite längre ledigt igen nu.
I Torsdags var Anna hit och då red vi Otto&Join :)
Fredags galoppjobbade jag Otto i montésadeln och jo igår hade jag träningsvärk ^^ Igår var det folkrace så jag,David,Jens & Jonas var ut och kikade på Jesper&Cilla! Resten av dagen försökte jag plugga men det gick ju inte så jättebra (a)
Nu har jag just kommit hem, har varit ut ock kört Otto och Fia var med och red Join. Ibland tycker jag Join sku kunna bete sig med tydligen inte, han lär väll sig.

Och den här veckan kommer susa förbi den med. Imorn är det sista gången vi har matte,svenska och engelska och det tackar vi för:) På Tisdag är det fotoprov sen på torsdag har vi fysikprov (fyfyfyfyfyfyfyfy sen på kvällen är det provlopp och då måste jag in med Otto till banan och testa rida monté på honom och se om han går under sadeln och om han gör det blir det att tävla monté nästa trav och om det går åt helvete så hoppar vi över travet eftersom sulkyproppen va skit. Så på Torsdag är det avgörade. På Torsdag fyller även min favorit Johanna år och det som är skit är att jag inte hinner fira henne på kvällen :(( Menmen..

Tycker Maj sku kunna försvinna fort nu så man kan slappna av och umgås med sina vänner liiiite mera.

2 kommentarer:

Emmi sa...

Då ses vi på torsdag! :) Simmisen ska också in då.. Iiik!!

Johanna K sa...

Puss på dig <3