tisdag 19 maj 2009

Charging nerves..

På fredag är det trav och jag ska rida Otto från spår 3 bakom bilen. Hoppashoppas att han tänker hålla sig i trav!! Är iallafall nervös redan så fort jag tänker på det. Håhå, men det är väll bara bra att vara nervös innan tävling så är man laddad, eller vad säger ni ? (:
Har skott honom fram ikväll, och han var som en ängel. Mitt lilla hjärta <3
Imorgon ska Karolina tömköra Otto och sen kanske hon ska rida min lille ponny, hihi(:

I skolan gör vi inte så mycket just nu. Är på kakelhallen hela dagarna och lyssnar på 3orna när dom presenterar sina examensarbeten. Soooft!
Igentligen borde jag börja fundera redan nu vad jag ska göra för examensarbete för det jag kommer aldrig komma på ngt vettigt sen.
På tal om skola är det inte många dagar kvar nu, gud va skönt det ska bli att få bli ledig. Eller ledig och ledig, börjar jobba redan den 8 juni så.. PEEENGAR!
Men ska bli skönt med sommar för då kommer Anna vara hemma, happy! Sen kommer Mli hem åxå, är ju evigheter sen jag träffade henne och när hon kommer får jag träffa hennes nya hundvalp, Gibson (: Längtar så!!

På tal om hundvalp så har ju Alle skaffat valp åxå, lille Bam :) Men honom lär jag väll få träffa på Lördag då vi har klassfest :D
På söndag är det dags att pallra sig till kyrkan åxå, Freddie ska bli torr bakom ena örat (förhoppningsvis :D ), alltså konfirmeras.

Pusssssssssssssssssssssssssssssssss

2 kommentarer:

Emelie sa...

Åh gulle va söt du är! :) I sommar måste vi styra upp nån tjejkväll igen, var alldeles för längesen! Sen får jag komma å sno Otto eller Tollan så får vi köra lite heest! :D

jeanette sa...

Jaaaa absolut det tycker jag! :D
Haha, det får nog bli Otto då. Vad jag förstått så kan man inte köra Tollan hemma - pissmärr :)