fredag 14 januari 2011

äntligen helg igen!

Så var det fredag igen. Tur att veckorna går snabbt och att fredagarna bara är fyra lektioner! =D Dom där timmarna från klockan halv 12 på fredagar är värdefulla. Man hinner med så mycket då! Idag har jag plockat på hemma lite och sen fixade jag stallet och for ut o skritta Devil. Skönt att kunna ta de lite lugnt och bara göra de man har lust med.
Idag fyller hjärtats mormor år så ikväll ska vi åka dit på keif. Mysigt, för bättre mormor kan man nog inte ha! =)

Nästa vecka ska jag göra undan andra skedets teorin och sen köra ekonomikörningen veckan efter det. Jag hatar att ha en massa måsten hela tiden så nu gör jag undan den direkt.

Nu ska jag försöka fortsätta titta på plastikkirurgerna, började blogga när det blev äckligt :p

Inga kommentarer: