lördag 8 januari 2011

Träna

Jepp, idag har jag varit på ett box-pass med Cissie. Grymt skönt efteråt och man längtar redan till nästa gång. Vi har varit duktiga den här veckan, boxercise i tisdags, spinning i tisdags och så box idag. YEAH, fan va bra vi är! :)Men tyvärr så är det just slut för den här månaden, passet går ut. Så stora frågan är ju man ska fylla på det igen?
Det kommer krävas mycket den här terminen i skolan nu så vet inte om man har tid att träna. Hm.. Vill ju så gärna. Aja, vi får se.

Efter jag läste Cissies blogg imorse så började jag åxå fundera en massa. Eller började, det har jag ju gjort nåra dar men började fundera ännu mer.

Examensarbetet, hur ska jag lägga upp det? Vad ska jag börja med? Hur vill jag igentligen ha det?

Skola i höst, ska jag söka? Vad ska jag välja? Vill jag verkligen det?

Jaaa det är mycket att tänka på nu. Det är ju faktiskt sista terminen och det är nu man måste börja fundera på allvar vad man verkligen vill.

Nu ska jag inte sitta här mer fast det känns som jag sku kunna skriva hur mycket som helst idag. Men det har jag inte tid med. Ska göra mig klar nu och sen skjutsa mammi&pappi till Emmas föräldrar på middag och jens&jag ska åka till svärisarna på middag.

Så tjo, ha det! ( Kommentera g ä r n a )

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja vi är så duktiga vi så ;D