tisdag 25 januari 2011

positiv

Ja, var ska jag börja någonstans?
Eftersom det enda som snurrar i huvudet är skolan, och det enda positiva med den är ju att det bara är 126 dagar kvar till EXAMEN! Hur fantastiskt är inte det? =D=D
- Den 20 feb åker jag och emma till Teneriffa, det enda jag ska göra än att njuta och samla krafter! =)
- Jag har världens finaste charmtroll några hundra meter bort, Devil&Otto. Två stycken som verkligen uppskattar en för allt man gör! Det bästa som finns är att få koppla av med dom.<3
- Jens, hur underbar är inte han då? Skulle inte kunna ta ett endaste andetag utan honom!! Ställer alltid upp i vått och torrt!! Blir glad bara jag tänker på han! <3
- Familj och släkt, finns alltid där oavsett vad som händer! En stor trygghet! <3
- Och så dom finaste vännerna man kan ha, även dom bästa! Så skönt att kunna umgås hur, när och var som helst, framför allt att ha KUL jämt jämt jämt! =D
- Å så Anna, min finaste och bästa vän! Vad har jag gjort för att förtjäna ha henne som vän? Det är en som henne som alla skulle behöva ha! En som man kan prata med om vad som helst och när som helst! En att bolla ideér med! Ah, det är så mycket jag sku kunna säga om henne så jag inte finner ord! <3<3

Inga kommentarer: