söndag 30 januari 2011

Förut längtade man till helgerna, nu skulle jag kunna gå i skola 24h/dygn. Men det är bara för att jag vet att jag har huuuur mycket som helst att göra. När man är ledig är det så mycket annat som kommer före.. Hm..

Började dagen med att fara ut och köra motion med Devil, Fia&Otto. Mr D börjar bli laddad som en kanon. Han frustar och frustar och tar tag i bettet och ger järnet, och det där med skritta börjar bli en svårighet. I boxen så hugger han efter en huggorm. Härligt att ha en häst som verkligen älskar det han gör!!

Sen jag kom hem har jag pluggat till grafik kokbok - provet. Men det går verkligen inte att lära sig 102 frågor. Alla är allt för lika och det enda man gör är att blandar. Mööh..

Kikade på Maharajah åxå som gick prix de amerique idag! Slutade på en andra plats och 2,2 miljoner med hem i bagaget!

Inga kommentarer: