torsdag 8 december 2011

2(3x-2) + en massa matte till!

Har ägnat en stor del av dagen till att plugga på matteprovet.. Det märks verkligen att man jobbar i stället för att gå i skolan på dagarna. Inlärningsförmågan är inte alls detsamma.. Huuhh.. Hoppas i alla fall att provet går bra imorgon o att jag inte blir helt tom i hjärnan när jag får det framför mig.
Ska i alla fall bli skönt få ett prov överstökat.

Har blivit sugen på lussebullar så i helgen tror jag att jag måste ta mig tid att baka lite. Imorgon blir det nog en kväll på stallet o försöka få på lite vinterdojjor på hästarna o efter det brukar jag vara rätt utmattad. Lördag kommer dagen åxå å springa iväg, på kvällen ska vi med Jens jobb på middag till stallhagen. Så Söndag blir det lussebullsbak - välkommna på en lussebulle eller två! =)

Insåg i kväll att på lördag är det åxå 2 veckor kvar till julafton, herre min tid vad tiden springer iväg. I år kommer vi vara i Sund att fira jul, mys!
På jullovet kommer det troligtvis bli att vikariera lite eftersom dom skriker efter personal till dagisarna. Pengarpengar!

Nu ska jag byta lite kläder o invänta Jens så ska vi gå ut på en promenix i månskenet!

Inga kommentarer: