fredag 30 december 2011

2011

Januari
Firade in 2011 hos Jesper tillsammans med många fina vänner. Jobbade på med våran MK-tidning som allra argast. Fixade 2:a skedet till körkortet. David fyllde år och vi bjöd in oss själva på kalas :)

Februari
Freddans tur att fylla år, så efter det kalaset var man mätt resten av Februari, nästan iaf :) Just denna månad kändes examen aningen närmre eftersom vi beställde examensmössorna. Körde för första gången i mitt liv ett brudpar i släde tillsamamans med bästa Otto. Drog iväg till Teneriffa en vecka med Emma. Åkte på världens värsta magsjuka och smittade halva släkten.

Mars
Var en väldans lugn månad. Älsklingen min fyllde år och det firade vi med taco-middag med fina vänner.

April
Dags för ett Jomalaby-kalas då min fina vän Cilla fyllde år. Som vanligt åt man alldeles för mycket, men det är ju sååå gott =)
Sökte matte och engelskakurser vid Högskolan i Dalarna.
Devils bästa tränings-månad. Kändes som han skulle kunna pissat på ALLA.
Devil kvalade då på Gävletravet, en godkänd kvaltid på 20,4. Skickade iväg mitt examensarbete till tryck.

Maj
Ålandstravets första tävling för året och den gick på skit.
Satt i en vettaskåra o tittade när dom sköt fågel. Var till Stig H Johansson på studiebesök med Ålandstravet.
Finland spöade Sverige i hockey, fint för hjärtat!
Presenterade examensarbetet och opponerade Alle = ALLT VAR ÖVER.
Drog iväg på Elitloppet o tittade när Brioni vann tillsammans med Malin.

Juni
Dagen man väntat på i tre år var här, EXAMEN!
Packade ihop mina o Devils grejer o flyttade till Giboda för lite sommarjobb, trivdes som fisken i vattnet.
Njöt för fulla muggar då jag fick vara med min Jens<3 på helgerna :) Spenderade mycket av tiden på vattnet.
Firade 3 år med Jens! <3

Juli
Jobbade på som allra bäst.
Red monté på finaste Q.
Lunchade med Jens på Dinos o fick min första P-bot.
Tog in 1125 balar hö.
Hade Fia med mig på Giboda. Kvalade Seemore S.f. på Hagmyren.
Lilla Albin blev döpt! <3
Avslutade även sommarjobbet på Giboda.

Augusti
Var ute på sjön så ofta vi kunde.
Kvalade Ajax på Gävle, icke godkända.
Fia tog över Otto, muntligt kontrakt. Otto lämnar jag aldrig ifrån mig <3
Började jobba på Södersunda eftis.
Plockade äpplen.
Fick nyckeln till huset och fick börja fixa.

September
Flyttade in.
Devil blev dålig i ett bakben o det bara krånglade.
Den årliga skördefesten, mys!
Hämtade hem Mysen o Pysen :)

Oktober
Devil fick somna in.
Efter några månaders funderade bestämde jag mig att köpa Nemi! :)
Travet hade säsongsavslutning.
Finaste Q somnade in även han.
En månad med blandade känslor.

November
Albin fyllde 1 år :)
11.11.11 förlovade vi oss! <3

December
Gjorde av med pengar i Uppsala med Sanna.
Köpte julklappar och firade jul.
Avslutar året imorgon med att fira nyår med Jens,Jocke,Sofi,Erica,Ale,Johanna,Pontus,Jessica o Jonas :)

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: