söndag 11 mars 2012

Nöjd, nöjd och nöjd! :)

Härligt väder trots att de är skitigt o blött!
Man har märkt lite extra att de är skitigt åxå då vi har haft Rasse denna helg, han drar inte bara in lite smuts :) Så nu har han fått gå via duschen varje dag, inte så populärt av han kanske :)

Idag var Tomas och körde Otto eftersom han ska ta licens med honom nu i vår. Otto är som vanligt ganska okomplicerad o de gick bra idag med. Lite väll laddad var han kanske ;)) Min lilla guldstjärna kändes fin idag med. Körde sida vid sida hela vägen o hon låg nästan på lite!!! Absolut inge mycket, men för att va hon så. Kändes att man hade en häst i tömmarna ivf. Tomas fick också äran att köra henne så att jag skulle få se henne från sidan, har ju aldrig gjort det! O riktigt fin var hon, studsade lätt fram utan några bekymmer.
Körde ju henne igår åxå, o då kändes hon som en rund miljon. Huuuh.. :) Joggade på som tåget o sjönk ner i grejerna hela vägen. Släppte på henne lite o enkelt ökade hon farten o sprang 2-minuters tempo, smackade på henne o vips så sprang hon 1,50 lekande lätt!
Det var så härligt då hon sjönk ner i grejerna, sprang spikrakt o breddade iväg som hon aldrig sku gjort nått förut. Fin tjej! :)

Nu ska jag göra lite engelska. Antagningarna öppnar i veckan så jag börjar känna mig aningen stressad...

Inga kommentarer: