söndag 25 mars 2012

Världens bästa Nemi!

Så var en veckas sjukskrivning över! Kanske skulle ha Pysen att bita mig idag igen, hihi. Skämt o sido! Det var bara dom två första dagarna jag hade ont o inte kunde göra så mycket. Kunde varken mocka eller sopa stallgången. Å såklart under dessa dagar hade både Nemi o Otto tappsko. Men nu är vi inne på banan igen.

Har fått mycket verkställt denna vecka, speciellt med skolarbetet så nu börjar jag se ljuset i tunneln! =)

Idag var jag till Jessica o körde med hennes "lilla" 2-åring. Gick jättebra och dom var superfina båda två! Å Nemi min lilla stjärna, hon är ju så go o bäst! Hon har inte åkt transport på ca ½ år, men traskar gladeligen in. Hos Jessica där vi aldrig varit är hon lugn som en filbunke, utan problem står hon lös på stallbacken då vi både sätter på o tar av vagnen, o när vi är ut o kör tittar hon inte ens på någonting fast hon var på ett helt nytt ställe! Jaa, hon är verkligen är stjärna!
Ikväll när jag skulle ta in henne stod hon en bit bort i hagen; ropade på henne en gång, hon tittar upp, gnäggar, o kommer med stora steg. <3 Ja, skulle kunna säga hur mycket fint om henne som helst!

Inga kommentarer: