tisdag 13 mars 2012

Stressad Jea... "/

Veckorna flyger fram och jag hinner inte med i den takt jag vill!
Vikarierade hela förra veckan så det var långa dagar, ca 9-17 i skolan/eftis.
Största delen av kvällarna går åt till Nemi och sen är man rätt nöjd och vill sova.
Denna vecka består av vikariat. Jag ÄLSKAR att vicka, det är så kul och framför allt lätt förtjänta pengar. Men, jag blir aningen stressad då jag inte hinner göra undan engelskan o matten. Det är verkligen inte mycket kvar nu så därför skulle jag vilja bli klar!!
På fredag fyller även Jens år, så det ska städas och bakas o fixas....
Imorgon och på lördag ska jag vara i Godby på deras ATG-ombud tillsammans med Pia och Barbro och göra reklam för Ålandstravet! Så lag er dit människor!!! :)

Som ni märker är det full rulle.. Har tre kusar som står i stallet o behöver skos åxå. Tror jag skulle behöva hyra in någon. BLÄ!

Har nyss kommit hem efter en körtur med Nemi. Nu är vägarna superfina och Nemi likaså. Det blir man glad av och får lite ork av! :)

Puss på er!

Inga kommentarer: