måndag 26 januari 2009

Dags för lite uppdatering igen då.

Japp!

I Fredags var jag på fika med Marre, satt bara och prata massa skiiit =)
sen skjutsade hon och Sam hem mig så var dom även med till stallet!
På kvällen åkte jag och jens till Sund där vår helg spenderades. Senare på kvällen kom Fredde på kaffe och snakkade på som vanligt.
Jag var trött och deprimerad så jag var inte så social.

På Lördagen var det Vårdö som stod på schemat. Men jag följde inte med så Jens åkte själv. Jag åkte hem och träffade Anna&Erik, kände att jag ville hellre åka hem och träffa dom än att åka till Vårdö i kylan. Jag saknar ju min "siiister" och då är det skönt att träffa henne ibland <3 Sen skjutsade pappa mig till Sund igen.
På kvällen var vi till Peter och Gun-Marie för Pontus och Jessica var hemma.
Spelade spel och sådär. Sen åkte vi hem vid halv 1 typ eftersom vi skulle till Vårdö på söndagen.

Som sagt på söndagen bar det av till Vårdö. Jag var jävligt ovanligt seg när vi sku upp men jag kom upp iaf.
På vårdö var det vanliga gänget på isen så det blev en del körande. =)
Jag och marre körde fiesta vi och det gick syyyyperbra! Tills vi blir ikörda och rakt in i Johanna och Matilda och hela dörren blir intryckt :0
Jag hoppas det är bra med dig nu Johanna att du inte fick nå krämpor efteråt <3<3

Ja det var min helg det! Suverän! Förutom att tankarna bara snurrar i huvudet vad jag ska göra med Join..

Inga kommentarer: