onsdag 7 januari 2009

Så var det över!

Detta såkallade långa jullov är slut.
Shit vad fort det har gått men det är väll bra det med. Om lite mer än 1 månad så åker jag till Lanzarote, fi tusan va skönt det ska bli! :)
Ja vad har hänt då?
Förra måndagen var jag,Jens och Mats till Uppsala och handlade lite. Det var ju en upplevelse att ha Mats med åxå, han e lite busig ibland :) Men mycket skratt iaf! Var även via Jim och hälsade på där, träffade Maria&Marina och så kikade vi lite på heppsen. eh, kallt var det iaf!
Åkte hem med sista båten från Kapellskär då även Mats skulle visa sina bättre sidor! :) hehehee.

På nyår var det kalas på Vårdkasen. Jag hade iaf jävligt kul och jag tror inte jag var ensam om det :)
Kom väll hem vid halv fyra nått och sov till fyra på eftermiddagen, tjoohej! :o
Tack till,
David&Ramona
Dick&Johanna
Cliff&Matilda
Tom
Mats
det var en lyckad fest!

Har hunnit roa mig med allt möjligt under jullovet, smått&gott.

/Jeapeaaa ( eller Bettan som Johanna sku sagt )

Inga kommentarer: