fredag 9 januari 2009

Fredag

Som vanligt går tiden fort. Har redan gått tre dagar i skolan nu. håhå.
Snön håller på försvinner åxå :( Blev lite besviken när jag vaknade imorse och tittade ut.Åh.
Jens har tuttat hos mig hela veckan så det är mys iaf, man har ingen lust att stiga upp alls <3 puttiinutti :)
Igår var jag ut med Join, ååå herregud vad pigg han var, tror aldrig han varit såå pigg när jag ridit honom? För han bockade och va precis knäpp, speciellt på åkrarna :) Jag hoppas sååå att allt blir bra med benet så han kan få tävla i sommar till iaf. (a)

Kikade lite på bilder från Lanzarote igår åxå.



Puerto del Carmen, stället vi ska åka till



Villan som vi ska bo i, ut i från.



Insidan

Fy vad skönt det ska bli, 34 dagar kvar!

3 kommentarer:

Oskar P sa...

Chill bilder !

Emelie sa...

Oh vilket lyxigt place ni ska till! Vem ska du åka me? Vi far å skidar på påsken med Ida & Ecki och Jon - det blir vår semester det! :) Men bättre än ingenting iaf! Hoppas allt är bra med dig och Joinis. Kram

Anonym sa...

Jag ska åka med min Mosters familj :)
Okej, det är kul det med!
Jadå det är bara bra med oss, hoppas allt är bra med dig å :D