tisdag 20 januari 2009

Not fun

Tankarna bara snurrar runt i huvudet på mig!
Kändes faktiskt jobbigt att få beskedet igår. Visst, jag hade räknat med det så det kom inte helt oväntat men ändå.
Det finns så mycket känslor med Join.
Han är en perfekt förstahäst att börja tävla med. Han vet vad han ska göra på banan.
Men nu är det över med det.
Bara tanken på att veta att jag måste göra mig av med honom gör mig helt förvirrad!
Jag vill verkligen inte det. Men jag har varken tid eller råd att ha två hästar.
Åååååååhhhh. Fuck off.
Det som är liiiiiiiite kul iaf är att jag får skaffa nått nytt att börja med.
Men bara LITE.
Tänker iaf bara ta det lugnt nu och sen efter jag kommer hem från Lanzarote får det bli mera aktuellt att köpa nått nytt.

Har fyra timmar grafisk produktion nu och efter det ska jag på massage :)
Sen våldgästa David för han fyller 20 idag.
Grattis på dig! :)

puss på er...

1 kommentar:

Emelie sa...

Neej vad tråkigt!! Åh jag lider verkligen med dig... Lilla Joinis, han som verkligen älskar att va på banan... Tråkigt oxå att du måste göra dig av med honom... Kan du inte lämna ut han på foder eller nåt då? Usch, så himla ledsamt... Styrkekramar!