måndag 19 januari 2009

Helgen som varit.

Helgen har gått fort som vanligt och inte en enda sovmorgon. Eller det beror på hur man ser på det. Jag tycker inte att jag haft det iaf :) hehe.
I Fredags var det bara lugnt. Skulle jobba på lördagen så.
Efter jag jobbat klart så åkte jag till Sund. Han t.o.m somna lite före middagen.
Men efter vi käkat så badade vi lite bastu och sen åkte vi till Vårdö.
Jag var hos Basti med Johanna medan karlarna var och hämtade isbilen från Sund.
Vid 12 slaget så åkte vi hem igen och gick och la oss med en gång. Klockan ringde vid 10 men jag var trött och låg och dro mig en bra stund :) hihi.
Steg upp och käkade frukost och åkte sen till vårdö igen. ( Har nästan känt mig som en vårdöbo i helgen). Åkte då ner till isen där Mats & David var och till sist så var hela vårdögänget där! :)
Jag och Marre körde lite Fiesta och Omega och vi var jävligt bra faktiskt! :)
Måste ju faktiskt säga att dom har ju inte så hög klass på isbilarna där ute, man trodde ju dom sku rasa ihop när som helst :o hehe! :)
På kvällen åkte vi till Jomala för jag måsta sko Join bak eftersom han var nyskodd fram och inte bak.
Sen var det mys på soffan med älski <3

Idag ska jag till veterinär med Join och vi får se var budskapet blir.
Har jag tur så får jag tävla med honom en säsong till men har jag otur blir det dags att lägga skorna på hyllan för självaste stjärnan.
Mååh, skriver sen hur det gått.
Nu skriva klart novellen i svenskan..:( Trråkigt!

puss

1 kommentar:

Emmi sa...

Synd att det är så jäkla långt emellan Åland och hit, annars skulle du få komma hit och sko Simmen mot betalning. Är i akut behov hovslagare och ställer mig inte själv och verkar..
Håller tummarna för er idag! Kramar