torsdag 2 april 2009

Cillas födelsedag! :)

Ja, idag är det Cillas födelsedag så ett STORT grattis till dig tjejen! :)

Igår var det 1 april och jag blev inte alls lurad så mycket som vanligt, men lurad blev jag ju såklart. Åh typiskt!
Känns som jag har huuuuuuuur mycket som helst nu. Igår var det kusk&tränar möte på banan och efter det så måsta jag till stallet och ta in Join, Otto och Nanna.
Idag är det iallafall lugnt och den tiden ska jag ta vara på, det enda jag måste göra är att skritta Otto för imorn ska han snabbjobbas. Och på tal om det så ska jag köra provlopp med honom påå måndag, liite nervös=) hihi, men Maria&Jarmila skulle vara med så det lär säkert gå bra.

Nu vill jag ha fredag. Ska åka ut till Sund imorgon och vara där och sen på lördag ska vi till Cilla och fira henne :DD Kommer nog att bli skoj ^^

Nu ska jag fortsätta med min hemsida om Honda Civic Type R.

Inga kommentarer: