lördag 18 april 2009

Födelsedag

Idag fyller då storebror år så grattis till honom! :)

Nu är anmälningarna gjorda till travet på fredag och Otto och jag fick då äran att få det kassa spåret 11 bakom bil. Men lär väll gå bra det med, längtar som tusaaaan!!:DD Gjorde sista jobbet med honom igår, skulle galoppera 6 intervaller med honom. Allt var perfekt, vägen var sladdad + nygrusad - kunde inte bli bättre!
Men då när jag galopperat 3½ intervall känner jag hur stigbygeln bara far iväg, kollar ner och jo, stiglädret har gått av!!! Var bara att försöka få stopp på Otto med en stigbygeln sedan hoppa av och lösa det på nått sätt. Fick ihop det så jag sku kunna rida klart mina intervaller i jättejättejätte korta stigbyglar. Bra gick det, men sen blev det skritt hela vägen hem. Hade ont i vader, rygg ocg ben! :) UNDERBART!
Otto var iallafall fin och är laddad tills på fredag!

I skolan har vi verkligen skitmycket nu. Den här veckan har vi tre hemtentor i kemi,mediakommounikation och mediakunskap. Sen efter det har vi prov så helvete. Märks att dom suttit å pantat på dom där jävla proven! Åååh. Vill ha sommarlov NU.

Inga kommentarer: