onsdag 8 april 2009

It's Easter now - haappppii

Ja, nu har påsken börjat och idag är det typ dymmelonsdag eller nått sånt? Säkert bra det med. Fan vilken koll jag har. Hah.
Igår fick jag träffa min sis, alltså Anna. :) Saknar henne enormt mycket nu när hon är i svergie.
Och ja, ni som inte fattar så är hon inte min riktiga sis jag bara kallar henne det för att mamma och pappa säger att det är deras fosterdotter. Ja slut snackat om det, ni fattar väll knappast ändå än hur mycket jag förklarar.
Det tråkiga är att man får träffa Anna alldeles för sällan och för korta stunder när man en gång träffar henne :(

Påsklovet kommer väll rinna iväg det med, imorn har jag en del som ska göras.
- Sko Join bak
- Sko nanna runt om
- ta bort sulan från Ottos ena framhov
- Rida Join och Otto
- Städa samt tvätta
- Läsa boken till svenskan
m.m

Skodde bara Join fram idag, blev så sent och hade en del kvar att göra i stallet.
SandraM lyckades skada sig lite så hon måsta till hälsocentralen så då fick jag hoppa in och fixa Cyril och Nanna men det gick bra det med, alltså mockat, lagat mat, tagit in och borsta 4 hästar idag. Duktig Jea!

Puss på er alla, nu kommer min jens hem <3

Inga kommentarer: