tisdag 14 april 2009

fullt upp

Ja det stämmer bra in det. Hela tiden är det någonting som händer eller måste göras.
Tänkte iallafall ta mig tid till skriva ett inlägg nu.

Påsklovet är över, och som vanligt när det är lov så rusar tiden iväg. Mesta dels av påsken var vi i Sund och vi var även ut till Jens mormor på fika :) Tycker så mycket om Jens mormor, bättre mormor får man nog leta efter. På Fredagskvällen var vi ut till vårdö närmare bestämt till David där hela gänget var och skoj var det! :)

I Fredags körde jag intervall jobb med Otto, kändes verkligen som han kunde springa hur fort som helst!! FINISHÄST! Igår galopperade jag Överby och igår blev han faktiskt tröttare än förra gången. Men det berodde nog på att igår måsta han verkligen galoppera lugnt och sansat å ta i backen. Men senast racea han på å sen va han uppe :)
Join fick en lång ritt idag åxå, SM lånade honom och dom hade varit ut och ridit i 2½ timme så nu ska han på vila nån dag, busponnyn.

Nu ska jag forsätta med mina sysslor. Håller på tvättar en maskin med diverse hästgrejer nu när mamma e borta ( hon gillar inte när det åker in hästgrejer i maskin ) hehe. Ska fortsätta läsa min bok som ska va klar nästa vecka å jag har en del kvar men det lär lösa sig.

Puss på er!

Inga kommentarer: