tisdag 7 april 2009

En halt häst som slutade bra ändå.

Ja var ska jag börja?
Var några dagar sen igen nu.

I Fredags åkte vi till Sund. Medan Jens åkte och skruvade så klippte Isa mig sen var det bara lugnt framför tvn.
På lördagen vaknade vi rätt tidigt så vi käka frukost och senare åkte vi till stan och gjorde lite ärenden. På kvällen var det dags att åka till Cilla och fira henne.
Åkte dit till klockan 19, käkade middag, sjöng sing star och så vidare. Sen ringde vi Leif så kom han och skjutsade hem oss. Kom hem runt halv 3 typ. TACK CILLA!
Söndagen var seg men efter att legat å dragit i sängen en stund kom vi upp.
Fick en hel del gjort under dagen. Efter mycket kämpande fick jag Otto skodd och sen var jag ut och red. m.m.
JA, och IGÅR.. Inte min dag.
Skulle köra provlopp med Otto igår kväll men när jag kom till stallet var Otto halt?
Jaha, tog in han och försökte hitta nått fel. Men INGENSTANS. Blev lite halvt fittig. Sprang och gick med han och ibland var han inte halt och ibland var han.
Gick och funderade en hel del hur jag skulle göra men sen bestämde jag iallafall att jag sku åka in till banan och se hur han var i värmning. Ja och de tog inte länge så var hältan borta. Värmde 4 bakvarv och körde en provstart. SÅ JÄVLA FIN!
Körde iallafall provloppet sen och det gick hur bra som helst och han var hur fin som helst. Om man får skryta lite så vann vi ju med ;) hehhe :D Och det var inte bara jag och Maria med utan vi var ju ca 9 st med. Så Otto var jätteduktig.

Min kropp mår inge bra nu heller, har ont överallt. Tror jag varit igång lite för mycket nu och kroppen är inte van. Så blir det, dumt huvud får kroppen lida!
Idag kommer Anna hem också så då får jag träffa henne! :DD

Byebye, Jea

Inga kommentarer: