torsdag 5 januari 2012

Dumt huvud får kroppen lida!

Förlåt. Jag skäms.
Tiden flyger bara iväg!
Nyår var suveränt. Supergod mat, supergoa vänner som vi firade in det nya året med! Klockan var 04.33 när jag la mig i sängen. Då hade vi spelat massa olika spel fram till dess och bäddat ner kusin Jonas på soffan! :)
Så Nyårsdagen var tröttsam o seg..

I måndags var jag konstant blöt..Åh nej, det låter inte så kul som ni tror.
Började dagen med en tur till lemlandet då jag skulle motionera Poa. Det regnade och åter regnade så jag kom tillbaka till stallet dyngsur. Såklart fastnade jag med munnen efteråt, icke så smart o stå blöt i stallet = frös..
Åkte hem o bytte kläder o packade kassen, vidare och hämtade mina fina syskonbarn och sen till Mariebad. Skönt att få bada lite o ha kul med dem! :)
Efter det skulle Nemi ut på sin tur, fortfarande blöt i håret (dumt av mig) hoppade jag i stallkläderna o vidare till stallet för att fara ut med henne. Det blåååste o regnade och det resulterade i att jag var blöt igen.
Och nu är det nog inte så svårt för er att gissa vad allt detta resulterade i?!
Jag är nu sjuk. Jippie.

Nu krypa ner i soffan o kika på film med älsklingen min, Erik o Fredrik! :)

Inga kommentarer: