lördag 7 januari 2012

Äntligen vitt på marken!

Jag älskar detta väder!
Så mys när snön faller och det blir kallare o kallare ute.
Jag hoppas så att det kommer att hållas såhär nu. Jag orkar inte
med mera regn o lera. FYY!

Har fortfarande inte blivit 100% frisk ännu och jag börjar tröttna på att inte göra något på dagarna. Visst kan jag väll men chansen att jag blir fortare frisk är inte så stor. Trotsade idag med att skruva i brodd i skorna åt Nemi så att hon inte ska behöva halka runt i hagen. Med lite hjälp av Jens gick det mycket bra! :)
Men jag säger det igen och kommer att säga det många gånger ännu, jävlar vad envis hon ÄR! Som matte sin! :)

Ska åka ti stallet o plocka in skruttan, Join och Otto nu. Sen vidare till Sund på middag eftersom vi är lite lata på helgerna! hehehhe :)

Puss på er i detta uuuuunderbara väder!

Inga kommentarer: