fredag 27 januari 2012

Fredag igen!

Så har ännu en vecka passerat, dom går så skrämmande fort..
Men visst är det skönt att helgerna kommer! :)
Denna helg ska vi vara hundvakt åt Rasse så det kommer bli mycket hund då han ska få busa med Winja, Dacke och träffa storebror Brolle! KUL! :)

Igårkväll körde jag Nemi tillsammans med Otto&Fia. Dom tyckte nog det var rätt så skönt att springa båda två. O tur för Otto att Nemi är med när det är mörkt så han inte e rädd för allt ;) Jag tänkte ju att det skulle vara tvärtom när jag köpte henne men, hihi..
Hon e så himla trygg i sig själv. Igår skulle jag ta in henne och Otto, alla stod vid grinden utom Nemi. "Var fasiken e hon nu då?"
Högst upp i skogen står hon o biter på ett träd för sig själv. Knäpphäst! :)

Nu ska jag förbereda middag lite o sen ska jag åka till travbanan o prata med bossen!

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: