tisdag 24 januari 2012

Fin häst!

Nyss hemkommen efter en körtur med min "lilla" tjej - med ett stort leende på läpparna! Hon var fin, jättefin! Det var perfekt underlag och allt var perfekt. Jag undrar hur många nyblivna 2-åringar man kör kvällstid och möter stockbilar med utan problem?

Annars så känns det som tiden flyger ivääääg! Redan 24 Januari, en månad sen det var julafton, fem månader tills jag fyller år. Huh.
Tänker varje dag, "imorgon ska jag ta tag i lite skolarbete"... Men nä, jag hinner verkligen inte..

Efter i fredags känner jag att jag har lite Cilla-behov! Träffas alldeles för sällan, men ändå kändes det som man träffades igår när man träffas! <3 Precis som det ska vara.
Men vi måste nog ha en träff någon dag, eller vad säger du? :)

På tal om skolarbete så ska jag nog ta tag i lite skolarbete nu medan Jens är på volley.

1 kommentar:

Unknown sa...

JAAAAA! Absolut!! Det är precis som du skriver. Att det känns ändå som att det var igår vi träffades och det finns alltid en massa saker att prata om med en riktig vän! :) <3