onsdag 18 januari 2012

Skolarbete

Var meningen att jag skulle ha vickat idag men sen behövde jag inte i alla fall så då passade jag på att ta tag i skolarbete. Behövs om man säger så. Engelska. Skittråkigt men. Skulle kolla på flera olika filmsnuttar om olika slags folk. T.ex. Bushmän o deras "click language"... Inte min favoritgrej! Började och kom en bit iaf.
Håller på läser en bok till engelskan åxå o den är olidligt spännande, läste 40 minuter före jobbet å nu ha ja läst 1h ungefär. Skönt att sätta sig i soffan med en bok.

Väntar nu på att första loppet på Valla ska gå så jag får kika på Helios debut!
Sen ska vi åka o fixa lite papper med hjälp av Jens pappi.

Imorgon blir det full rulle. Fixa stallet på morgonen sen vikariat + jobb på eftis o kvällen avslutas med medlemsmöte på travbanan.

Inga kommentarer: