torsdag 9 februari 2012

Full rulle

Orkar egentligen inte med något inlägg men bara för att vara snäll kan jag väll skriva några rader.

Igår åkte vi ju skridskor på jobbet, så härligt det var! Igårkväll skodde jag Otto o sen var jag, Fia och Sandra ut på en promenix med hästarna i det kyliga väder så imorse kändes det i hela kroppen att jag gjort något.

Idag vikarierade jag på skolan hela dagen o den här dagen har varit sådär lite lagom stressig. Men det är ju kul det man gör så :) Underbara barn! <3
Efter varit inne mycket avslutade vi dagen på eftis med skridskor, kommer vara proffs när vintern är slut! ;)
Fixade stallet o tog in Nemi en snabbis efter jobbet och ikväll har vi varit till Matte o Emma på middag och Jens har hjälpt Matte med något el-grejs o jag fixade åt kusarna.

Imorgon är det vikariat o sen är det middag hos mamma så imorgon får ni inget inlägg!

Inga kommentarer: