onsdag 29 februari 2012

Våren är påväg!

Ah, man blir så glad när vädret är såhär underbart. Strålande sol o +6 grader.
Dagarna flyger iväg som vanligt.
Har varit duktig med skolarbete denna vecka, har gjort undan o skickat in 3 engelska uppgifter. Idag ska jag börja plugga lite på matte provet, ska tenta prov nr 3 på fredag morgon. Sen är de ett litet prov kvar o till sist internationella. Men det ska väll gå hoppas jag! :) Engelska är de dock lite mera kvar av, men ska försöka få undan matten så kan jag koncentrera mig på en sak sen.
Man får ju snart börja söka ti skolorna igen! Spännande!

Igår efter middagen släppte jag ut Mysen men det kom inte in någon Mys mera igår kväll, så vi kunde inget göra än att gå å lägga oss. Inge kul... Våra kissor som aldrig får vara ut på natten.. Hittade fortfarande ingen kisse för jag åkte på jobb, fast jag letade o letade.. Så idag har man tänkt på allt som skulle kunna hänt henne.
Men känslan som kom när hon satt på trappan när jag kom hem från jobbet var obeskrivlig!<3 Skönt för hjärtat.

Idag har jag varit till tandläkaren o allt såg fint ut så nu behöver jag inte fara dit på ett år igen. Skönt och skönt för plåmmpan :)

Nu fara ti stallet o myyyysa!

Inga kommentarer: