måndag 20 februari 2012

Sportlov!

Kanske dags att skriva lite nu när jag känner att jag har tid och ork.
Veckan före sportlovet var mint sagt fullbokad o stressig. Hamnade på att vikariera en massa, skrev mattetent osv osv. Fick inte tid till så mycket annat på kvällarna än hästarna heller då jag jobbade 9-17 på dagarna.
Har varit vovve-vakt till Dacke åxå, Onsdag-Söndag. Så varje morgon var jag ut med honom åxå. Så det här sportlovet var väldigt efterlängtat kan jag lova.

I helgen var Anna, Erik o Albin hit! Dom är alltid lika efterlängtade och lillskrutten börjar ju bli så stor! <3 I lördags var på middag till Jens föräldrar och sen var vi o jagade mårdhund med Biggis, 1 mindre! :))
Igår tog jag tag i matteboken o började räkna på nästa kapitel då jag hade tid,
o idag fortsatte jag. Så nu har jag räknat 22 sidor sen igår. Fint.
Men imorgon ska jag försöka räkna kapitlet klart så jag kan tenta av det snart.

På Onsdag ska jag åka o simma med mina syskonbarn till Mariebad och efter det ska dom sova över här och på Torsdag ska vi grilla o åka pulka. Mys!
Även Jens har lite sportlov nu, han jobbar imorgon till sen är han ledig. =D

Nu ska jag slänga på mig lite mera kläder o åka till stallet o ta in min lillskrutta som var JÄTTEFIN idag! Idag var det lite fart i henne =)

Inga kommentarer: