tisdag 7 februari 2012

Paus

Tar en liten paus från skolarbete o skriver ett inlägg åt er ist! :)

I morse var jag och Nemi ut på en promenad tillsammans med världens bästa Cilla, inte så fint o skönt väder jag hade hoppats på men :) Skönt var det iaf, och som vanligt springer klockan iväg så det var bara o hoppa i andra kläder å åka på jobb. Var inte så många barn idag så det var lugnt o skönt. Skönt med såna dagar o speciellt bra för huvudet.
Var till mamma ikväll och letade upp mina skrillor åxå, för imorn ska vi åka skirdskor på eftis! :) Tur att Mathias är med så kanske han kan visa hur man ska göra, jag ska försöka hålla mig själv på fötterna, haha :) Ni kanske kan få någon bild sen.

Nu måste jag nog forsätta med skolarbete, men nu blir det nog matte istället för engelska.

Inga kommentarer: